ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
З новогрецької мови,
Клас: 5
Тема: Τα επαγγέλματα
Підтема: Навчання діалогічного мовлення
Практична ціль: ознайомити з новими ЛО;
Освітня ціль: формувати навички вживання вивчених ЛО в
діалогічному мовленні;
Розвиваюча ціль: розвивати вимовні навички, пам’ять, уяву;
Виховна ціль: виховувати в учнів культуру спілкування;
1.
Початок
a.
Організаційний
момент (4 хв.)
2.
Основна
частина уроку
a.
Знайомство
учнів з новою темою ( 4 хв.)
b.
Робота
з лексичним матеріалом (25 хв.)
c.
Перевірка
вправ та робота над помилками (10 хв.)
3.
Заключна
частина уроку
a.
Формування
домашнього завдання ( 1 хв.)
b.
Підбиття
підсумків та виставляння оцінок (1 хв.)
Хід
уроку
1.
Початок
уроку
a.
Організаційний
момент (4 хв.)
Уч.: Γειά σας, παιδιά!
Учні: Γειά σας!
Уч.: Για να πούμε «
Καλημέρα» σε όλους. Καλημέρα στη μαμά
μου,
Καλημέρα
στον μπαμπά,
Στον παππού και στην γιαγιά μου
Και σε σας
καλά παιδιά.
Καθήστε, παρακαλώ. Τι κάνετε;
Учні: Καλά, ευχαριστώ!
Уч.: Το μάθημα αρχίζει.
2.
Основна
частина уроку
a.
Знайомство
учнів з новою темою (4 хв.)
Уч.: Γράψτε, παρακαλώ, την ημερομηνία και το θέμα. (тема записана з пропущеними літерами). Γιατί δε γράφετε, παιδιά; Τι γίνετε; Ποπό, κάποιος έσβησε
το θέμα. (
заповнюють відсутні літери, граючи в «Вгадай-ка», де необхідно назвати колір
картки та перша літера слова це і буде відсутня літера у темі). Έγινε, παιδιά; Μπράβο σας. Διαβάστε, παρακαλώ, όλοι μαζί και γράψτε. Σήμερα θα μιλήσουμε για τα επαγγέλματα. Ποιός μπορεί να
μας πει τις ονομασίες των επαγγελμάτων;
b.
Робота
з лексичним матеріалом (25 хв.)
Άσκηση 1.
Сьогодні будемо грати у таку гру: я кидаю вам іграшку та
називаю слово грецькою мовою, той, кому я кинула, повинен перекласти на
російську мову та повернути її мені. Але кидати потрібно швидко. Починаємо. Πέστε μου, πως είναι στα ρωσσικά ο ψαράς, η δασκάλα, ο
ναύτης, ο γιατρός, ο ηθοποιός, η πωλήτρια, ο μανάβης, ο μηχανικός, ο γεωργός, ο
ταχυδρόμος. А тепер навпаки, я
називаю слово російською мовою, а ви перекладаєте грецькою. Як грецькою буде
вчитель, продавець, лікар, садівник, адвокат, водій, прибиральниця, повар,
працівник, бухгалтер,перукар,співак.
Άσκηση 2. Тепер,
діти, ми з вами виконаємо таке завдання: в мене є такі фотокартки, де зображені
люди, підписано ким із членів родини вони являються. Ось, наприклад, перший
малюнок: Ποιός είναι αυτός; Ναι,
είναι ο πατέρας. Ποιός θέλει να πάει στον πίνακα και να
γράψει, τι δουλειά κάνει ο πατέρας; Зараз
один пише на дошці, а інші записують у зошитах. Σωστά. Ο πατέρας είναι οικοδόμος. Ποιός είναι επόμενος; (
Η μαμά μου είναι πωλήτρια. Η γιαγιά
είναι δασκάλα. Ο θείος μου είναι μηχανικός. Ο αδερφός είναι μανάβης. Ο παππούς
είναι γεωργός) Μπράβο σας!
Άσκηση 3. Зараз я
вам прочитаю вірш, ви уважно слухаєте та
потім дійте відповідь на таке питання: Які професії ви почули? Існують вони
тепер?
Δουλειές
- Ραφτάκι ραφτάκι
πώς παν’ οι δουλειές;
- Ψαλίδι,κοπίδι
και δύο βελονιές.
πώς παν’ οι δουλειές;
- Ψαλίδι,κοπίδι
και δύο βελονιές.
- Τσαγκάρη τσαγκάρη
παπούτσια πουλάς;
- Σκαρπίνια, λουστρίνια
σε γάμο να πας.
παπούτσια πουλάς;
- Σκαρπίνια, λουστρίνια
σε γάμο να πας.
- Φούρναρη φούρναρη
τι κάνεις με βια;
- Μια βάζω μια βγάζω
κουλούρια, ψωμιά.
τι κάνεις με βια;
- Μια βάζω μια βγάζω
κουλούρια, ψωμιά.
- Μανάβη μανάβη
τι τρών’ τα παιδιά;
- Ντομάτες, πατάτες
φασόλια, κουκιά
τι τρών’ τα παιδιά;
- Ντομάτες, πατάτες
φασόλια, κουκιά
Βασίλης Ρώτας
Άσκηση 4. Ενώστε με μια
γραμμή τις λέξεις ή φράσεις που έχουν ίδια σημασία.
ασθενής βρίσκεται στο νοσοκομείο επειδή είναι άρρωστος
γιατρεύω χάπι ή υγρό που μας
δίνει ο γιατρός για να γίνουμε καλά
νοσηλεύτρια κάνω καλά κάποιον που είναι άρρωστος
νοσηλεύεται άρρωστος
φάρμακο
νοσοκόμα
Άσκηση 5. Зараз,діти,
вам потрібно вибрати собі пару з класу та скласти діалог на тему « Професії
моїх батьків». Вам допоможуть ЛО,які ми вже вивчили та ось такі питання: Ποιός είναι ο πατέρας; Που δουλεύει; Του αρέσει να δουλεύει και γιάτι;
3.
Заключна частина уроку
Τελειώνει το μάθημα. Είστε καλά παιδιά, δουλεύατε όλαι.
Τώρα έχουμε το κουδούνι. Γράψτε την σπιτική εργασία σας.
a.
Формування
домашнього завдання ( 1 хв.)
b.
Підбиття
підсумків та виставляння оцінок (1 хв.)
Για σήμερα αυτά! Γειά σας, παιδιά!
Немає коментарів:
Дописати коментар