Документи

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
З новогрецької мови, Клас: 5
Тема: Τα επαγγέλματα
Підтема: Навчання діалогічного мовлення
Практична ціль: ознайомити з новими ЛО;
Освітня ціль: формувати навички вживання вивчених ЛО в діалогічному мовленні;
Розвиваюча ціль: розвивати вимовні навички, память, уяву;
Виховна ціль: виховувати в учнів культуру спілкування;
Схематичний план уроку
1.      Початок
a.       Організаційний момент (4 хв.)
2.      Основна частина уроку
a.       Знайомство учнів з новою темою ( 4 хв.)
b.      Робота з лексичним матеріалом (25 хв.)
c.       Перевірка вправ та робота над помилками (10 хв.)
3.      Заключна частина уроку
a.       Формування домашнього завдання ( 1 хв.)
b.      Підбиття підсумків та виставляння оцінок (1 хв.)
Хід уроку
1.      Початок уроку
a.       Організаційний момент (4 хв.)
Уч.: Γειά σας, παιδιά!  
Учні: Γειά σας!
Уч.: Για να πούμε « Καλημέρα» σε όλους.   Καλημέρα στη μαμά μου,
         Καλημέρα στον μπαμπά,
                      Στον παππού και στην γιαγιά μου
       Και σε σας καλά παιδιά.
Καθήστε, παρακαλώ. Τι κάνετε;
Учні: Καλά, ευχαριστώ!
Уч.: Το μάθημα αρχίζει.
2.      Основна частина уроку
a.       Знайомство учнів з новою темою (4 хв.)
Уч.:  Γράψτε, παρακαλώ, την ημερομηνία και το θέμα. (тема записана з пропущеними літерами). Γιατί δε γράφετε, παιδιά; Τι γίνετε; Ποπό, κάποιος έσβησε το θέμα. ( заповнюють відсутні літери, граючи в «Вгадай-ка», де необхідно назвати колір картки та перша літера слова це і буде відсутня літера у темі). Έγινε, παιδιά; Μπράβο σας. Διαβάστε, παρακαλώ, όλοι μαζί και γράψτε. Σήμερα θα μιλήσουμε για τα επαγγέλματα. Ποιός μπορεί να μας πει τις ονομασίες των επαγγελμάτων;
b.      Робота з лексичним матеріалом (25 хв.)
Άσκηση 1. Сьогодні будемо грати у таку гру: я кидаю вам іграшку та називаю слово грецькою мовою, той, кому я кинула, повинен перекласти на російську мову та повернути її мені. Але кидати потрібно швидко. Починаємо. Πέστε μου, πως είναι στα ρωσσικά ο ψαράς, η δασκάλα, ο ναύτης, ο γιατρός, ο ηθοποιός, η πωλήτρια, ο μανάβης, ο μηχανικός, ο γεωργός, ο ταχυδρόμος. А тепер навпаки, я називаю слово російською мовою, а ви перекладаєте грецькою. Як грецькою буде вчитель, продавець, лікар, садівник, адвокат, водій, прибиральниця, повар, працівник, бухгалтер,перукар,співак.
Άσκηση 2. Тепер, діти, ми з вами виконаємо таке завдання: в мене є такі фотокартки, де зображені люди, підписано ким із членів родини вони являються. Ось, наприклад, перший малюнок: Ποιός είναι αυτός; Ναι,  είναι ο πατέρας. Ποιός θέλει να πάει στον πίνακα και να γράψει, τι δουλειά κάνει ο πατέρας; Зараз один пише на дошці, а інші записують у зошитах. Σωστά. Ο πατέρας είναι οικοδόμος. Ποιός είναι επόμενος; ( Η μαμά μου είναι  πωλήτρια. Η γιαγιά είναι δασκάλα. Ο θείος μου είναι μηχανικός. Ο αδερφός είναι μανάβης. Ο παππούς είναι γεωργός) Μπράβο σας!
Άσκηση 3. Зараз я вам  прочитаю вірш, ви уважно слухаєте та потім дійте відповідь на таке питання: Які професії ви почули? Існують вони тепер?


Δουλειές


- Ραφτάκι ραφτάκι
 πώς παν’ οι δουλειές;
- Ψαλίδι,κοπίδι
 και δύο βελονιές.
- Τσαγκάρη τσαγκάρη
 παπούτσια πουλάς; 
- Σκαρπίνια, λουστρίνια
 σε γάμο να πας.
- Φούρναρη φούρναρη 
 τι κάνεις με βια; 
- Μια βάζω μια βγάζω
 κουλούρια, ψωμιά.
- Μανάβη μανάβη
 τι τρών’ τα παιδιά; 
- Ντομάτες, πατάτες
 φασόλια, κουκιά


             Βασίλης Ρώτας


Άσκηση 4. Ενώστε με μια γραμμή τις λέξεις ή φράσεις που έχουν ίδια σημασία.
ασθενής                                                      βρίσκεται στο νοσοκομείο επειδή είναι άρρωστος
γιατρεύω                                                     χάπι ή υγρό που μας δίνει ο γιατρός για να γίνουμε καλά

νοσηλεύτρια                                                κάνω καλά κάποιον που είναι άρρωστος
νοσηλεύεται                                                άρρωστος
φάρμακο                                                      νοσοκόμα
 Άσκηση 5. Зараз,діти, вам потрібно вибрати собі пару з класу та скласти діалог на тему « Професії моїх батьків». Вам допоможуть ЛО,які ми вже вивчили та ось такі питання: Ποιός είναι ο πατέρας; Που δουλεύει; Του αρέσει να δουλεύει και γιάτι;
3.         Заключна частина уроку
Τελειώνει το μάθημα. Είστε καλά παιδιά, δουλεύατε όλαι. Τώρα έχουμε το κουδούνι. Γράψτε την σπιτική εργασία σας.
a.       Формування домашнього завдання ( 1 хв.)
b.      Підбиття підсумків та виставляння оцінок (1 хв.)

             Για σήμερα αυτά! Γειά σας, παιδιά!

Немає коментарів:

Дописати коментар